mammatilltheodore

Alla inlägg under november 2013

:D

Av Ida - 28 november 2013 16:20

tjalalala vad jag är glad idag....emil har även kommit hem...firar min gladhet med lite kinamat :D

Av Ida - 27 november 2013 20:27

Nu har jag skrivit på att jag ska ha en vit jul! Det kan ni göra på http://vitjul.se/ hoppas ni andra också gör det!


 





 

Av Ida - 27 november 2013 19:13

idag har Theodore fått ligga både på rygg och mage för att träna när han låg på rygg så hade han bara svårt att bestämma sig om han ville ha strumpan/foten eller leksaken från gymmet  när han låg på mage så låg han och kollade på sig själv och det kanske inte var allt för populärt   


 


idag har vi varit och ätit middag hos Theodores farmor och farfar, även hans faster Jenny var där



 





 

Av Ida - 27 november 2013 11:23

idag har vi börjat morgonen med att leka i hoppgungan lite granna    sen har vi ätit lite gröt till lunch idag


 





 

Av Ida - 26 november 2013 21:32

min söta go unge som försöker äta upp strumpan, tyvärr så hann jag inte få på bild när han försökte få både snigel och foten/strumpan i munnen     





 

Av Ida - 26 november 2013 14:51

idag har vi promenerat in till stan för att fika med fyra stycken andra mammor och pojkar men som vanligt så klär jag mig för mycket  såg så kallt ute men icket det var riktigt skönt  

 



 

Av Ida - 25 november 2013 19:29

idag har jag och Theodore inte gjort så mycket...vi har då tagit en pn på soffan idag   

 


efter pn så åkte vi in till stan och gick upp på sjukhuset för att hälsa på tantorna på röntgen men dementa jag glömde kameran hemma så tyvärr blir det inga bilder från röntgen   det är det lilla vi har gjort idag    och självklart att Theodore fått gröt idag, så det blir en grötbild istället för en rtgbild


 





 


Av Ida - 25 november 2013 13:00

imorse så sa vi hej då till Theodores mormor som åkte hem till Kalix, vi sa även hej då till pappa Emil som åkte för att jobba på utejobb denna vecka...så nu är det bara jag och Theodore kvar här hemma...

 


det positiva är att vi fick ett par tofflor..synd bara att som är lite småa   


 




 



Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards