mammatilltheodore

Alla inlägg under november 2013

Av Ida - 2 november 2013 18:03

idag har hela familjen lagat mat och dansat samtidigt Theodore satt i sin snyggo stol hela tiden vi lagade mat och tyckte det var roligt att sitta där och digga musiken


 


det blev oxe till middag idag jag försökte vara med på ett kort men som ni ser så passar jag bättre bakom kameran   


 





 

Av Ida - 2 november 2013 12:45

tyvärr så gick min mobil sönder igår   så det blir nog inte uppdaterat lika ofta nu för jag kan inte mobilblogga med mobilen jag har nu   


igår var jag och Theodore ute och gick...vi gick till stan en sväng tyvärr så blir det inga bilder på sträckan genom att mobilen är trasig   men det blev en färd på 8,5km
 här kommer lite bilder från promenaden


 


påvägen hem så var Theodore vaken och då satt han och pratade med en smurf som han sedan försökte äta upp   


 


Första gången som Theodore har suttit i sin stol under hela middagen


 


sen blev det ett bad för han och han tyckte det var så roligt han skvätte ner mig ordentligt, tyckte jag inte var lika roligt som han   


 



(ingen kusin ännu   )



 

Av Ida - 1 november 2013 21:07

...betyder att det är  tänkt att jag ska bli moster igen och Theodore få en till kusin men lilla krypet känner sig inte redo att titta ut ännu    känns spännande för min syster har alltid fått dom andra barnen tidigare än beräknad tid men nu lutar det att hon får gå över...fast dagen är inte slut ännu   


 





 

Av Ida - 1 november 2013 11:40

En glad champion ;) lite snyggare kort nu när man vaknat ordentligt :p

Av Ida - 1 november 2013 08:01

Theodore har hicka...fyllehicka såhär tidigt på morgonen..?! Å nä han blir inte snyggare än såhär denna morgon :p

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards