mammatilltheodore

Alla inlägg under januari 2014

mat

Av Ida - 13 januari 2014 17:02

idag har vi inte gjort så mycket......det är så kallt ute så vi har hållit oss inne   jag har lagat storkok idag åt Theodore till lunch så lagade jag en kycklinggryta den tyckte han var jätte god medan jag lagade maten så höll Theodore på att upptäckta köket med gåstolen  


till middag så lagade jag en fiskgryta han fick smaka på fisk under mellandagarna och det gick inte riktigt hem så jag har avvaktat ett tag med fisk...idag gick det tyvärr inge bättre   han spottade bara ute fiskgrytan nu   


 




 

Av Ida - 13 januari 2014 07:14

Idag blir jag 7månader!!

Av Ida - 12 januari 2014 22:19

Härligt och lägga sig i renbeddad däng :)

Av Ida - 12 januari 2014 19:49

igår så var det nästan snöstorm ute...märktes på Theodores vagn när jag tog in han efter hans eftermiddags lur   igår åt vi en goo middag, fläskfilé och ngr konstiga men goda potatis grej   


 


genom att det kom så mycket snö igår så var det bara ut och skotta idag...el rättare sagt Emil fick skotta  jag och Theodore testade hans julklapp han fick av sina kusiner tror han tyckte det var roligt att åka pulka han protesterade inte iallafall   


 


Theodore har börjat kunna sitta när man badar han   roligt att han börjar kunna leka lite granna med badleksakerna han fick i julklapp handdukar som det står hans namn på av sin mormor så nu behöver han inte slåss med oss om handdukarna   


 





 

Av Ida - 12 januari 2014 12:22

Kartongen från min mixer måste det vara något speciellt med ;) när Theodore är i gåstolen och ser kartongen så blir han tokig och ska ha den :p man kan sätta han i vardagsrummet och kartongen i köket och han springer efter den :p lite roar barn... ;)

Mys

Av Ida - 11 januari 2014 21:24

Lite kvällsmys med älskling nu :)

Av Ida - 11 januari 2014 19:17

För idag fyller morbror Andreas uppe i Kalix år   ett stort Grattis till dig från oss i söder 


 



p.s du får presenten när vi kommer nästa gång   och Theodore hälsar no hard feelings   


 

Av Ida - 11 januari 2014 15:44

Idag testade vi ett nytt mellanmål :) vi mixade banan och avokado :) och kors i taket han åt de :) försöker lura i stackarn banan hela tiden på ett eller annat sett ;)

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards