mammatilltheodore

Alla inlägg under oktober 2014

Av Ida - 16 oktober 2014 19:36

Idag har vi haft finbesök, Sixten har varit och hälsat på oss :) Theodore har sprungit bakom Sixten och försökt dra han i svansen :p han har även matat han med majskrokar och rån :)

Av Ida - 16 oktober 2014 07:34

Imorse så gungade Theodore som ett tok i mormors gungstol :p

Av Ida - 15 oktober 2014 09:45

 

Har fått ett kort av en arbetskompis som varit och lämnat sin son på dagis :p dom är för söta ungarna på dagis :)



Av Ida - 14 oktober 2014 19:08

Idag så kom morbror Peter och åt middag med mig och Theodore :)

Theodore var tvungen att testa morbror Peters skor men dom var svåra att gå i :p

Ikväll så satt vi sängen och drack vällingen och hips visp så sover mitt lilla monster :p

Av Ida - 14 oktober 2014 09:33

Imorse så drack vi ersättningen i sängen och myste :) men Theodore var inte så förtjust i blixten på kameran ;)

Sen har vi haft lite roligt på morgon på jobbet...vi har packat upp varor och lekte superman och hittade regnskydd till capen ;)

Av Ida - 13 oktober 2014 18:34

Efter middagen så kom Theodores mormor och hämtade oss för att åka till Lantjärv för att hälsa på min mormor och morfar :)

Av Ida - 13 oktober 2014 15:36

På förmiddagen så upptäckte jag ett blåmärke på Theodore...han klättrar och ramlar mycket så han får blåmärken lite nu och då :p men det här blåmärket förstår jag inte hur han fått! :/ han har ett blåmärke uppe på örat...det är ganska stort och han verkar ha ont där :(

Av Ida - 13 oktober 2014 07:55

Inatt så har jag haft jour på jobbet och genom att Emil har åkt till Ö-vik för att jobba igår så har vi sovit hos mormor ifall jag skulle behöva jobba inatt. Natten har varit lugn men imorse 5min efter mormor gått till jobbet så ringde akuten om ett jätte akut patient! Theodore låg och sov så jag fick rycka upp han ur sängen ner i åkpåsen å ner i barnvagnen och så sprang vi till jobbet :p Theodore satt så fint i åkpåsen på golvet hela tiden :) men när vi var färdiga och allt folk gått så vaknade han till :p

När vi kom tillbaka till mormor så märkte Theodore att han behöver inte stå på stolen för att äta kattmat utan han kan stå på golvet och sträcka upp handen ;)

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards