mammatilltheodore

Alla inlägg under september 2015

Av Ida - 24 september 2015 17:56

Idag efter jobbet så var jag och hämtade ut lite paket som kommit :) Theodore blev överlycklig när han såg paketen och sa: -min min! Och det var rätt allt var till han :p i ena paketet var det Theodores overall :) den har hans farmor och farfar köpt åt han :) Den är lite stor men förhoppningsvist så växer han i den lite mer ;)

Av Ida - 22 september 2015 17:35

Idag var Theodore så hungrig så han fick börja äta medan jag stekte :p Han var så glad att han fick sitta på dom höga stolarna och äta :)

<3

Av Ida - 21 september 2015 22:30

ikväll ville Theodore somna i mammas säng och givetvis så fick han de, la han och sa god natt och gick ut som jag brukar göra...det var tyst i sovrummet precis som det brukar när man lagt han...jag och Emil sätter oss framför tv:n och fikar efter ett tag så hör jag Theodore ropa på mig...jag går till sovrummet och ser till min förvåning att han sitter i sängen med min iPad och vill att jag ska hjälpa han med en sak där :p min lilla lurifax där ;p lurar mamma å pappa att man sover fast igentligen sitter man å spelar på iPad:en...ja det ska börjad i tid å luras ;) hahaha :p Emil la sig bredvid han och dom somnade :p

Av Ida - 21 september 2015 20:28

förra torsdagen när jag kom hem så kom jag hem till ett tomt hem :( Theodore och Emil hade åkt ner till övik till Theodores farmor, farfar, faster och kissarna :) det enda som var hemma var ett paket från pop som kommit :)

På fredag efter jag slutat jobbet så åkte jag ner till mina älsklingar :) där blev det mycket bus och shopping under helgen :) vi träffade vovven Pelle som fick heta Svante av Theodore :p

Theodore skulle mata kissen Tusse med kissegodis men varannan godis hamnade i Theodores mun ;)

På lördag kväll blev det myskväll :)

Av Ida - 20 september 2015 20:27

älskling och jag myser med film och gotta ikväll :)

Av Ida - 20 september 2015 18:10

idag har vi varit en sväng till Luleå och shoppat :) Theodore har sett framemot att åka till Luleå hela morgonen :p han slocknade på vägen hem...jobbigt att shoppa ;)

När vi kom hem så fikade vi fikat vi köpt i storstan :) jag och Theodore drack thé som köpt på théshoppen :) Theodore fick ett eget thé, ett koffeinfritt med smak av jordgubb och havtorn :)

Av Ida - 20 september 2015 10:03

imorse så var förste äggdelaren på G :p

Av Ida - 19 september 2015 19:51

idag har vi varit ute å lekt å ätit äpplen :)

Senare på eftermiddagen så kom kusinen Agnes :) hon ville leka med Theodore så dom lekte å busade på :)

Vi fick två middagsgäster idag, morbror Rikard och mormor :) sen kom morfar med glass till efterrätt :)

Våran tv har varit igång sedan 15.30, SHL började i veckan :p så hockey till kl 22 :p jag tar mig en hockeyöl på soffan :)

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards