mammatilltheodore

Alla inlägg under februari 2016

Av Ida - 8 februari 2016 20:31

Ikväll har jag och Theodore varit förbi morfar & Inger :) där vi fick vi smaka jättegoda semlor som Inger bakat :) vovven Theodore tyckte mest om grädden och mandelmassan ;p

Av Ida - 8 februari 2016 13:32

Idag har jag och Theodore varit till tandläkaren, igår när han ramlade på spaden så slog han tänderna :( det for bort en flisa från ena framtanden :/ det gick bra hos tandläkaren iallafall :) Theodore var jätte duktig på att gapa :) tandläkaren tyckte det såg fint ut och att vi skulle höra av oss om det skulle bli någon förändring :)

Av Ida - 8 februari 2016 10:06

Igår eftermiddag så bygge jag och Theodore olika legofigurer :) eller rättare sagt jag byggde och Theodore hade sönder dom ;p

Av Ida - 7 februari 2016 22:54

Även denna kväll har vi spenderat i plogbilen :p men ikväll så orkade Theodore inte riktigt hålla sig vaken hela plogrundan :p

Av Ida - 7 februari 2016 11:16

Idag har jag och Theodore varit ute och skottat lite snö :) vi har även varit runt och kollat på alla traktorer som skottat :p

Tyvärr så slutade snöskottning i ajaj :( Theodore satt på spaden och jag skottade han och snön och en gång så slog han läppen i spaden :(( en riktigt stor fläskläpp blev det och mycket blod överallt :/ usch stackaren :(

Av Ida - 6 februari 2016 21:31

Vad är det bästa man kan göra en lördagkväll?? Åka plogbil!! ;p vi har varit med Emil en sväng till Haparanda och tillbaka till Kalix :)

Jobbigast var det i Haparanda för det är så många rondeller där och vi fick åka runt, runt, runt å runt igen, man blev ju nästan åksjuk ju ;p

Vi fick även sen tok i trafiken :/ vi stannade för att släppa förbi lite bilar, en bilist hade så bråttom så den prejade ner en annan bil ner i diket :( riktigt fult gjort och puckot stannade inte änns utan fortsatte bara å köra utan att kolla om dom behövde hjälp el om det gått bra med dom!!!

När vi närmade oss Kalix så började det att snöa riktigt ordentligt, man såg ingenting nästan :/

Av Ida - 6 februari 2016 08:34

Igår kväll var Lotta, Helena och Valter förbi :) vi åt ost och kex och surrade :) var en jätte trevlig kväll :)

Av Ida - 5 februari 2016 17:31

...betyder inte bara helg för mig utan det betyder även att min älskling lagar middag :D

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards