mammatilltheodore

Alla inlägg under oktober 2016

Av Ida - 17 oktober 2016 10:37

Igår så lekte Theodore att gunghästen var en skoter, sen gjorde han en egen stuga på golvet i vardagsrummet och då blev skotern en blandning mellan skoter och dörr in till stugan :p

När Theodore hade somnat så igår kväll såg vi på games of thrones och så kom gofikat fram ;p

Av Ida - 15 oktober 2016 21:01

Jag och Theodore började dagen efter frukosten med att baka nyttiga cookies :p dom blev faktist helt ok, framförallt tyckte Theodore att dom var supergoda och det är huvudsaken :)

Resten av lördagen har jag fortsatt stå i köket :p min mormor fyller 87år imorgon så vi har firat hon idag genom att bjuda hon på en 3-rättersmiddag :) till förrätt blev det blev det en pepparrotssoppa och vi drack en special beställd prosecco :) huvudrätten bestod av en fläskfilé special i ugnen med hemmagjorda klyftpotatisar :) till efterrätt blev det en blåbärstarte med karmellsås :) med på middagen förutom min mormor var Theodores mormor & Åke :)

Theodores mormor fick en extra efterrätt...en ny smoothieglass gjord av jordgubbar denna gång, och den här gången sa hon iallafall att den var god ;p

Av Ida - 15 oktober 2016 09:00

Av Ida - 14 oktober 2016 21:21

Idag har dagen som vanligt bestått av jobb :p genom att det är fredag så är det fredagsfika på jobbet :) sen har jag letat tartelettformar på lunchen men hittade inga :( har även sökt ikväll på affärerna i Kalix men inte lyckats :((

Ikväll har jag njutit av krusbärsmarmelad som jag fått av fina Lotta :D hon gör världens godaste krusbärsmarmelad :))

Av Ida - 13 oktober 2016 20:50

Idag har Theodores mormor varit och ätit middag med oss :) till efterrätt blev det smoothieglass som jag gjorde förra helgen :) men mormor tyckte inte om den :p

Av Ida - 13 oktober 2016 09:03

Inatt 02.45 vaknade jag av att Theodore råkades skalla mig :( han satte sig upp i sängen å skulle vända på sig men lyckades pricka mitt huvud med sitt :p det syns inte men gjorde super ont ;p hade svårt att somna om efter det så idag är jag suuuuper trött :/

<3

Av Ida - 12 oktober 2016 19:10

Ikväll har vi varit och handlat lite saker till Emil för han har åkt iväg med lastbilen ikväll :( Theodore var så söt när vi körde förbi kommunhuset, han sa att där gifte vi oss i somras :) sen sa han även att han å pappa ätit där...när vi sa att dom inte gjort det så sa han att pappa satt ute och väntade på han och att han åt jätte mycket mat :p knasungen min <3

Nu har vi vinkat av Emil som åkt för att lägga stödkant i Harads imorgon :/

Av Ida - 10 oktober 2016 19:58

Idag efter middagen så fick jag ett ryck att rensa skafferiet :p var behövligt kan jag säga! Blev mycket att kasta :/ men nu hittar man bättre där :D Theodore hjälpte mig att vika ihop alla kartonger platta :)

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards