mammatilltheodore

Alla inlägg under november 2016

Av Ida - 26 november 2016 13:09

Igår kväll och inatt har det snöat mycket :) så imorse så gick jag och Theodore ut för att skotta :) Theodore var så snäll så han sopade av Peters lastbil som står på våran gård :p

Vi har även hunnit förbi söta Elis en sväng :)

Av Ida - 25 november 2016 21:54

Idag har vi haft planeringsdag med jobbet :) vi har faktist fått vara utomlands ;) vi var någonstans i Finland...fråga inte vart ;p det har varit en bra dag :) lunchen var super :) det var våra chefer som gjorde lunchen vi åt och måste säga att den var supergod!! :D

Efter vi var klara med planeringsdagar så åkte vi tillbaka till Torneå för att äta middag tillsammans på parkhotell :) men måste säga att maten var sådär...smakade inte så mycket...dom hade ju kunnat piffat upp efterrätten med ett hallon eller citronmelissblad...

Det tråkiga blev för Theodore :/ hans moster skulle egentligen hämta han från förskolan runt kl15 idag efter hon slutat jobbet men William spydde på förmiddagen på sin förskola :( så hon kunde tyvärr inte hämta Theodore :( så Emil fick stressa på sitt jobb för att hinna hämta han, strax efter kl16.30 så blev han hämtad :( så länge är han aldrig på fredagar på förskolan :( nå detta var lite special :/ fast lite konstigt är det med mitt jobb och planeringsdagar är det, för förra året så blev det mitt iallt blixthalka och underkylt regn så då fick jag oxå åka hem direkt efter maten :p måste ligga någon förbannelse över mig och planeringsdagar ;p

Det tråkiga blev för Theodore :/ hans moster skulle egentligen hämta han från förskolan runt kl15 idag efter hon slutat jobbet men William spydde på förmiddagen på sin förskola :(( så hon kunde tyvärr inte hämta Theodore :( så Emil fick stressa på sitt jobb för att hinna hämta han, strax efter kl16.30 så blev han hämtad :( så länge är han aldrig på fredagar på förskolan :( nå detta var lite special :/ fast lite konstigt är det med mitt jobb och planeringsdagar, för förra året så blev det mitt iallt blixthalka och underkylt regn så då fick jag oxå åka hem direkt efter maten pga Emil var tvungen att åka och sanda :p måste ligga någon förbannelse över mig och planeringsdagar ;p

Av Ida - 25 november 2016 08:27

Idag blev det mycket bröd ;p

Av Ida - 24 november 2016 20:07

Vi har varit förbi morfar & Inger efter middagen :) Theodore lekte att mandarinerna, bananerna & apelsinerna var hans last på sin stoooora skopa ;p

Han hade hade så fullt upp med sin last att han glömde gå och kissa :/ vi hade inget ombyte med men tur att pappa Emil kom och räddade Theodore från att frysa om rumpan när vi skulle hem ;p

Av Ida - 23 november 2016 19:35

En trött ida som ligger på soffan å slappar framför tv:n...

Av Ida - 22 november 2016 18:24

Idag åkte jag och Theodore till morfar & Inger för att snikna lite middag :p väl där så sa Theodore att han skulle flytta dit...när vi skulle hem så höll jag inte på att få hem han för att han hade flyttat dit ;p

Av Ida - 21 november 2016 18:22

För idag fyller pappa Emil hela 30år :D tyvärr så blev det inget kalas för han har jobbat från kl19 igår till kl16 idag :( när han kom hem så fick han öppna presenten han fått av mig, Theodore mina syskon och mina föräldrar :)) han fick en gps till skotern :D han tackar alla så mycket för den :) efter han öppnat den så gick han och la sig :)

Theodore har sagt i en vecka att vi ska äta blodpudding när pappa fyller år :p tur att Emil gick och sova så vi fick äta de ;p

Sen kom morbror Peter för att se om det fanns någon middag åt han oxå :p Theodore passade på att testa hans hörlurar :)

Av Ida - 20 november 2016 19:19

Jag & Theodore har haft kvällsmys framför barnprogram ikväll :)

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards