mammatilltheodore

Alla inlägg den 7 januari 2017

Av Ida - 7 januari 2017 20:41

Idag har jag och Theodore varit och kört skoter med Perre, Sandra & ungarna :) vi körde till deras stuga på Nordanskär :) precis bredvid deras stuga var det flövatten och Sandra körde fast/ner i de :p men allt gick bra, vi fick upp både skoter & pulka :) det ända minuset var att jag blev väldig blöt om mina fötter :p

Det är jättefint läge på stugan :)

När jag och Theodore körde hem därifrån så hade det börjat skymma ute och jag råkades köra upp från älven på fel ställe :p det slutade med att jag körde fast :/ men tack och lov för världens bästa lillebror som kom och hjälpte mig komma loss :)

Efter vi kommit loss med skotern så vankandes det middag hos pappa & Inger :) jag hade gjort en kokoscheesecake med mangotopping till efterrätt :) den var helt ok men smakade inte så mycket tycker jag :/

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards