mammatilltheodore

Alla inlägg under mars 2017

Av Ida - 21 mars 2017 19:21

Genom att jag städat idag fick Emil stryka och byta gardiner som han sagt att han 1månad att han skulle göra :p

Av Ida - 21 mars 2017 11:06

Genom att vi åker skoter hela helgerna så blir det inte så mycket städat hemma :( vi jobbar hela dagarna och skulle kunna städa på kvällarna men då vill vi mysa å umgås :p men idag tog jag ett ryck i Theodores lekhörna, han hjälpte till liiite grann men orkade inte så mycket... :( vi får väll se hur länge det är städat...

Av Ida - 20 mars 2017 21:03

Dagen har gått jätte bra för Theodore idag :) han somnade fort men började hosta på en gång när han somnat :(( han har hunnit hosta tills han kräkts ikväll :((

VAB

Av Ida - 20 mars 2017 07:09

Idag blir jag och Theodore hemma, han började hostade igår kväll i sömnen till han kräktes :(( han hostar mycket nu på morgonen oxå :( han har hostat lite under helgen men vi/jag har lyckats tappa bort hans kortison som han ska inhalera under helgen så jag hoppas på det ska bli bättre efter vi hämtat ut en ny från Apoteket :)

Av Ida - 19 mars 2017 20:18

Igår var jag, Emil & Theodore till torrberget först sen till långforsen och sen en snabbis till kukkolaforsen med skotrarna :)

Sen kollade jag hur mkt Emils skoter tål ;)

På kvällen blev det bastu och ett glasvin :) blev en tidig kväll för hela familjen, vi gick och la oss 21.10 :p

Idag har Perre & Sandra varit med oss och kört :)) vi var tillbaka 16.30 i stugan med skotrarna så blev en lång dag idag med skotrarna :D

Av Ida - 17 mars 2017 23:26

På eftermiddagen så var jag och Theodore på en sparktur och hamnade mitt iallt hos Maj-Britt med vin och ost & kex :p

Sen körde jag med lite barnarbete ;)

Sen hamnade vi på ett nytt ställe ;)

Men måste säga att jag haft världens mysigaste dag med Theodore idag :)) han och jag har kört skoter, han somnade rätt fort och det var okört på leden så det gick sakta pga Theodore somnade men var mysigt att puttra på i 20-30km/h med han liggandes på armen min :) <3 vi körde till sangijärvi/storträsk där vi stannade och grillade :) vi har haft det så härligt och mysigt han och jag, lite tappade handskar pga sömn med jobbiga vändningar i nysnön, men vad gör det <3

[Bild]

[Bild]

Av Ida - 17 mars 2017 08:48

 

Theodore blev så lycklig när han fick åka traktor med Olle :))



[Bild]

Av Ida - 16 mars 2017 21:26

Ikväll så åkte jag och Theodore till stugan för att köra skoter i helgen :) han har kissat ner sina pyjamaser varje natt denna vecka så inatt blev det den nya sommarpyjamsen :p Theodore var helt överlycklig att han fick ha på sig sin nya star wars pyjamas :p syns inte på kortet men han hoppade som ett tok innan kortet :p

När vi körde till stugan så träffade vi på en älgko som stod mitt på vägen :) men precis när jag skulle ta kort på den som hoppade den av vägen :( kanske om man har viljan så ser man ett bakben på kortet ;)

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards