mammatilltheodore

Alla inlägg under mars 2017

Av Ida - 16 mars 2017 16:21

Fick finbesök på jobbet idag :))

Sen blev det middag på Ikea :)

Av Ida - 15 mars 2017 19:27

Idag har Theodore börjat på lek & plask :) mitt iallt så kom även kusinen William :D dom var jätte duktiga pojkarna :) efteråt så drack vi lite yoghurt för vi var så törstiga :p

Ska vara ärlig att det blev lite pinsamt i bastun :p när vi satt där och en äldre dam skulle gå ut från bastun så säger Theodore: - kolla vilken stor rumpa tanten har!!
Sekunden efter säger han: - och hon har jätte stora bröstvårtor oxå!
Försökte förklara att alla ser olika ut men tanten ifråga var inte så glad för kommentarerna kan jag säga ;p

Av Ida - 14 mars 2017 08:10

Igår kväll när grabbarna hade gått och lagt sig så hade jag mys med mig själv framför tv:n :)

Av Ida - 13 mars 2017 13:32

Har inte bloggat på ett tag för att jag har inte haft lust med de :p men här kommer höjdpunkterna ;)

Vi har varit och firat Malin :) tjejerna gick senare ut på krogen :p

Theodore har som vanligt snygga sovställningar ;) han har även snott mina skor när vi skulle hem från min pappa :p

I helgen har vi varit i stugan och kört skoter :)) tyvärr så körde Emil sönder sin :(( vi hoppas att han hinner laga den till helgen :) även Malins skoter gick sönder :((

Vi avslutade lördagen med köttsoppa hos maj-Britt och bastu :D givetvis mello oxå :p

Av Ida - 4 mars 2017 18:46

Idag har vi varit på en skotertur med Sandra & Perre :) vi åkte till sockenberget :)

Sen när vi skulle hem så åkte jag, Theodore & Sandra skoterleden ner medan Emil & Perre åkte baksidan ner....och vi väntade å väntade men dom kom aldrig ner :( efter ca 30min får vi tag i dom och då sitter dom fast och tar sig varken ner eller upp :/

På vägen hem kom jag på att Emil har nycklarna hem på sig :(( pappa min var inte hemma så vi fick cracha hos Malin & Robban :p

100år senare så är vi hemma nu å hämtmat fick det bli ;)

[Bild]

Av Ida - 3 mars 2017 22:08

Ikväll har Sandra & Perre varit förbi för lite planering dör morgondagen :) blev även lite ost, kex & chips :)

HLR

Av Ida - 2 mars 2017 19:47

Ikväll har vi varit på en föreläsning som hjärt & Lungfonden hade om hjärtat :) den började med att Malin och en arbetskollega till hon fick pris för årets HLR:are :)) en kollega till dom fick hjärtstopp förra året och dom gav HLR tills ambulansen kom och han överlevde tack vare dom :))

Av Ida - 2 mars 2017 09:03

Är på utbildning även idag :p

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards