mammatilltheodore

Alla inlägg under augusti 2017

Av Ida - 17 augusti 2017 19:49

Idag när vi kom hem så var det jätteskönt ute så jag Theodore åt middagen ute på altan :)

Idag har Theodores förskola haft besök av polisen :) han fick testa sitta i bilen men han fick inte provåka den :p han tyckte att jag skulle ta med hans barnstol nästa gång så att han får testa åka i polisbilen ;p

Av Ida - 17 augusti 2017 14:51

Igår fick jag ont i halsen och huvudet :/ idag har jag preparerat mig på jobbet ;p

Av Ida - 16 augusti 2017 19:57

När det var Kristi himmelsfärds så var det lite lång helg så vi passade på att åka ner till Ö-vik då :)

Jag och Emil var ut en av dagarna och åt en 3-rätters middag på O'Learys :) först tog vi en drink på bishop arms :)

<3

Av Ida - 15 augusti 2017 20:46

Idag firar jag och Emil:
- 9år sedan vi träffades <3
- 6år sedan vi förlovade oss <3
- 1år sen vi gifte oss <3
Älskar dig mer för varje år :)) <3

Men genom att Emil är och jobbar i Ö-Torneå så fick jag och Theodore fira själva :/ vi var ut och åt pizza :p kan även hända att det blev pizza pga en mutning igår kväll för att jag skulle få ta bort en sticka från Theodores fot ;p

Av Ida - 14 augusti 2017 19:27

Har beställt lite kläder till Theodore på rea och han blev sååå glad :D roligt att köpa kläder när han blir så glad och tackar mamma så jätte mycket :))

Av Ida - 11 augusti 2017 21:20

Igår efter jobbet så körde Emil mig och Theodore till stugan :) där blev det först middag som Sandra fixat :) sen åkte Emil hem för att han skulle upp och jobba idag :/ för min del blev det spel med Malin, Sandra å Robban, vi spelade ett frågespel om spel....gick inte bra för mig :p men trevligt hade jag :))

Idag har vi hjälpt "gamlingarna" i byn ;) att flytta en grillkåta :) riktigt skoj var de men det tog hela dagen :p Theodore fick åka traktor både med Olle å Östen så han var hel nöjd :)

Av Ida - 10 augusti 2017 07:59

I början av sommaren så skulle vi he bort lite ytterkläder till Elis men Theodore var inte så villig ;) han tog p sig dom och sa: -mamma kolla jag kan faktist ha dom ännu!

Jag höll inte riktigt med han ;p

Av Ida - 9 augusti 2017 18:24

Idag har Theodore gjort illa sig på förskolan...han har ramlat/blivit neddragen från ett staket :/

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards