mammatilltheodore

Alla inlägg under oktober 2017

Av Ida - 18 oktober 2017 11:20

I lördags så åkte jag till Luleå för årsmöte med vårdförbundet :) det som jag tyckte var väldigt roligt var att förbundsordförande Sineva Ribeiro hade kommit upp till Luleå för att vara med :)) var en trevlig dag och kväll på kulturens hus :) sen på kvällen så gick vi till hotell Clarions skybar för en drink :)

Efter vi varit på skybar så gick dom andra vidare för att skaka på det lurviga till hotell Savoy ;) jag var lite tråkigare och gick och la mig :p men innan jag somnade så tänkte jag att jag skulle se på lite serier på ajpäden men lyckades trycka på att uppdatera den istället :@

På söndagen blev de självklart hotellfrukost :))

Sen kom Emil & Theodore och plockade upp mig och vi åkte till Sandra å Perry en sväng :)

På kvällen hemma blev det film för min och Emil :)

Av Ida - 17 oktober 2017 20:55

Igår kväll hemma efter träningen så fick jag superont i min vänstra axel :( en fysioterapeut har kollat på den idag och supra spinatus muskeln är jätte överansträngd :( den har mest troligen varit det ett bra tag men jag har inte känt ngt förren det behövdes det lilla extra :( ska äta maxdos av antiinflammatoriskt i 1vecka och har det inte blivit bättre så blir det kortisonspruta för att de inte ska bli kroniskt :( Mika fysioterapeuten kunde inte förstå att jag inte känt något för han trodde att den varit dålig länge :p ska använda armen så lite som möjligt, har svårt att sitta/ligga för det gör så ont :(( men men jag håller tummarna att de ska bli bättre snart :) Mika teijpade den för att supra spinatus ska få slappna av lite grann :)

Av Ida - 17 oktober 2017 08:23

Igår efter middagen så kom kusinen William och lekte med Theodore :)

Av Ida - 16 oktober 2017 12:49

Idag på förmiddagen så hade jag finbesök på jobbet :)

Av Ida - 11 oktober 2017 20:35

Knas Theodore satt och ?skalade? fiskpinnarna vid middagen idag :p men han åt upp både skalet och fisken iallafall :p

Sen har vi även hunnit till återvinningen :)

Av Ida - 10 oktober 2017 20:58

Ojoj, ikväll somnade Theodore medan jag läste en bok för han i sängen :p det händer typ aaaldrig :p vet inte om jag ska tolka att boken var dålig eller han trött ;p men nu myskväll framför ?svenska Hollywood fruar? för min del :)

APT

Av Ida - 10 oktober 2017 14:09

Idag har vi APT...

Av Ida - 9 oktober 2017 21:27

Ikväll har jag varit och tränat med Helena :) först 30min spinning och sen 30min torso :) ligger i sängen och känner mig rätt slut på nu :p

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards