mammatilltheodore

Alla inlägg under oktober 2017

Av Ida - 4 oktober 2017 20:44

Idag fick vi kanelbullar på jobbet :D

Ikväll har jag varit på mitt första body pump pass, var roligare än vad jag trodde att det skulle vara :) men jag har sämst koordinationsförmågan i hela världen, Hahahaha :p sen får vi se om jag lever imorgon och om jag kan lyfta armarna ;p

Idag har jag även fått ett jätte fint armband av Theodore som han har gjort på förskolan :D

Av Ida - 3 oktober 2017 20:25

I lördags när vi skulle gå på Ikea så ides vi inte gå in där för att det var så mycket folk där :( men genom att jag jobbar i happis så har jag sprungit in där en snabbsväng på lunchen idag :p skulle bara köpa servetter och ljus till Helena men det blev visst ett nytt ljusfast, ljus och stenar :p Emil kommer att bli sååå glad ;)

Av Ida - 2 oktober 2017 19:43

Alltid när jag och Theodore är i gallerian så lovar jag han att han ska få testa en sånn där som man kan fånga upp saker med....jag bara lovar å lovar :/ nu har tyvärr skaffat en sånn på Ica där vi brukar handla :( så idag så fick han äntligen testa :)

Jag och Theodore har blivit bjudna på middag idag :) men genom att jag tog fram köttfärs imorse så fick jag laga den ikväll :p men vad gör det, för då går det ju bara fortare att fixa middagen imorgon :p har även kokat lingonsylt genom att den är helt slut :)

Av Ida - 1 oktober 2017 21:24

Igår så åkte vi till happis för att gå på Ikea men det var så mycket folk där så vi ides inte gå in där :p Theodore fick en tatuering på kvällen :) när vi låg hela familjen i sängen och kollade på skotrar så hittade Theodore sin skoter ;) han tyckte verkligen om den och sa att det var perfekt att kunna ha ved bakom på den :p skönt att han inte valde en ny dyr skoter ;)

Idag har vi börjat dagen med att vara på hockeyskola :) Theodore var lite ringrostig i början men efter ett tag så kom han på hur man gjorde :) ikväll har vi varit en sväng till till ishallen för att se match :) efter ett tag blev Theodore väldigt rastlös så vi såg inte hela matchen :p

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards