mammatilltheodore

Inlägg publicerade under kategorin Julen 2013

Av Ida - 10 december 2013 21:43

Ikväll har jag gjort vit chokladfudge :)

Av Ida - 2 december 2013 22:20

idag har jag och Theodore varit och köpt lite julklappar   men vi har bara slagit in en och denna snygga julklapp ska kusin William få   


 


vi har även varit på candy corner och hämtat tomma godislådor så att vi har någonstans att sätta allt julfika vi bakar...vi fick rätt så många så det kanske blir myyycket fika iår  


 


jag har även gjort lite julgodis   jag gjorde lite mera bountys så att burken blev full   har även gjort mjuk chokladkola med turkisk peppar   den blev god men hade kunnat ha i lite mer turkiskpeppar...


 





 


Av Ida - 1 december 2013 21:43

idag har jag bakat hela dagen lång  jag var inne så i mitt bakande att jag glömde bort middagen   och söt som Emil är så säger han inget heller   

jag har bakat saffrans gifflar och dom blev hur goda som helst dom kan jag verkligen rekommendera att göra


 


jag har även bakat julbullar med smak av julen även dom blev goda


 


givetvis så blev det även lite julgodis det blev Bountybitar och Nutellafudge  nutellafudgen tyckte jag inte om, men Emil tyckte om dom....


 




 

Av Ida - 1 december 2013 10:46

God morgon...Idag vi sovmorgon av monstret :)

Av Ida - 30 november 2013 23:15

efter vi ätit middag så började jag att julbaka lite granna  det blev en saffranskaka med chokladsmak  den var lätt och göra ändå tills jag skulle sätta glasyren på den...det var inte världens lättaste så Lisa jag rekommenderar att du tar en slät form om du ska göra den   den blev inte vacker, kanske hade den sett vackrare ut om jag bytt fat när jag tog kortet på den men tänkte eee nä ni ska få se mitt slit   


 


det blev även lite julgodis i form av rocky roadfudge och wienernougat   


 





 

Av Ida - 29 november 2013 20:15

Idag efter middagen så tog vi fram julgrejerna för att julpynta lite granna   Jag tycker inte sånt är så roligt men Emil ääälskar att julpynta...så vi har lyssnat på julmusik å bytt gardiner, satt upp julstjärnor   Theodore fick sitta i hoppgungan under tiden och det gick riktigt bra


 


när vi ändå höll på så satte vi upp granen också   


 






 

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards