mammatilltheodore

Alla inlägg under januari 2017

Av Ida - 25 januari 2017 18:42

Av Ida - 24 januari 2017 19:43

Idag var det morfars begravning :( är het slut efter denna dag :(

Av Ida - 22 januari 2017 15:02

I fredags när jag kom hem från jobbet så packade vi släpet och bilen och drog till stugan :) blev lite fredagsmys hos Maj-Britt :)

Igår så packade vi skotrarna och drog en sväng med Malin, Robert & Oliver till Tossabacken :)

När vi kom tillbaka till stugan så frös Theodore jätte mycket om händerna :( blev mys och spel framför brasan för att få upp värme i hans händer :)

Medan vi bastade så byggde Theodore lite granna med småbrödor :p

Idag hann vi med en snabbis med skotrarna :)

Sen körde jag, Malin, Robert & Perre skotrarna till Kalix :) jag körde Sandras skoter :))

Av Ida - 18 januari 2017 20:20

Idag var då ingen bra dag :( började med att jag försov mig :( sen när jag kom på jobbet så bet jag sönder en tand :(( när jag kom hem så somnade hjärtat mitt i famnen min <3

Av Ida - 16 januari 2017 20:41

Ikväll kom pappa min & Inger förbi och fikade upp lite fikarester vi hade :) Theodore har idag på sig en pyjamas som han fick julklapp...som han längtat att få ta på sig den när det är avengers på den :p

VAB

Av Ida - 16 januari 2017 13:02

Theodore har haft över 39grader hel natten och haft feberyra :( blev inte många timmar inatt för mig :/ nu har han bara strax över 38 :) vi har mest tagit det lugnt idag, fast att gnäller mycket att han vill ut och skotta :p det har vi inte gjort men vi har bakat lite muffins :p

Av Ida - 15 januari 2017 21:54

Efter Theodore hade somnat så började han att feberyra så han fick lite alvedon :/ och då blev det fart på han :p vi byggde pärlplattor och sen gjorde vi köttsoppa och smoothie av pärlorna :p

Nu ligger han och sover bredvid mig och vi hoppas på en lugn natt och att vi vaknar utan feber imorgonbitti :)

Av Ida - 15 januari 2017 16:26

Idag så kom Malin, Robert & Oliver förbi på en fika :) lagom till fikat kom även Rikard :p jag hade bakat en semelkladdkaka, inte så snygg men god :)

Vi märkte när vi hade besök att Theodore var lite hängig och kändes varm :/ kollade tempen och han hade 39grader :( vi la oss sen i sängen och kolla på paddan och det tog inte länge så somnade Theodore :/

Presentation


Heter ida och bor i övik å är 31år. bor med min sambo Emil å våran son Theodore =)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards